Bangkok Airport

31 juli 2013 - Bangkok International Airport, Thailand

Hallo allemaal,

We zijn weer in Bangkok. De vlucht was best eng want we kregen turbulentie en ineens zaten we in een luchtzak. Mama heeft nog nooit mensen in een vliegtuig horen gillen en nu wel.

Toen we een paar minuutjes in het hotel waren kwam de prins hier. En daarom was er alemaal bewaking. En een taart.

Het hotel is best chic. Mama vindt dat moeilijk te begrijpen. En ik kan heel snel verdwalen in de lobby.

Groeten,

Bram

1. Familie van Houten:
    31 juli 2013
    Maar weer even een aanvulling van mij wat betreft de luxe van dit hotel. Het gaat vooral om de kamer en alles wat we erbij krijgen. Martijn wil natuurlijk alleen het allerbeste voor zijn gezin, maar dit overtreft alles. Zeker na 3 en een halve week Thailand, waarin we ook heel andere hutjes hebben gezien. Hoe dan ook, we hebben het ook hier weer fantastisch naar onze zin (luxe went snel ;-) We werden opgevangen in de executive lounge,waar de hele dag lekker eten en drinken (ook cocktails, mmm) voor ons klaar staan. En onze supergrote kamer is van alle gemakken voorzien. Ook een reuzegroot, superzacht bed waar ik nu in ga duiken. Welterusten!
    Nicolle