Speciaal voor Martin - Happy birthday !!

29 juli 2013 - Phuket, Thailand

Lieve Martin,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :-)

Vandaag wordt je een jaartje ouder, een jaartje gekker en een jaartje wijzer. Geniet van deze mooie dag met elkaar.

Een gezegde in Thailand is: 'if it is shy, it is a Thai'. Voor jouw hebben we een Thaise schone gevonden die haar verlegenheid even opzij zette en speciaal voor jou poseerde!

speciaal voor Martin: een Thaise schone!

Een heel fijne dag en dikke kussen en knuffels van ons uit Thailand XXX

Bram, Luuk, Martijn en Nicolle

1. Martin:
    29 juli 2013
    Hahaha!!
    ขอบคุณสำหรับการแสดงความยินดี จิตรเลขา ฉันมีความสุข
    ผมคิดว่าผู้หญิงคนนั้น เขาชื่ออะไร อายุของเธอคือสิ่งที่
    ทักทายกับหญิงสาวจากประเทศไทยและให้เธอจูบ
    4 และ 2 จะผิด
    Voel me in elk geval erg jarig zo! Thx! Erg leuk! Hoe hebben jullie die Thaise weten te strikken? :-)
    Als jullie terug zijn in NL drinken we er een borrel op!
    Leuk om via de blog een beetje op de hoogte te blijven van jullie gave reis!
    kus!
  2. Gery:
    29 juli 2013
    Hallo jarige Martin de techniek staat voor niets, ik kan je nu feliciteren via Thailand naar Deventer.
    Van harte en een hele fijne verjaardag en het is natuurlijk wel uniek als je van die globetrotters hebt als vriend, want wie krijgt nu een felicitatie van zo,n mooie Thaise dame.
    Lieve groet Gery en Jan.

Hay lieverds ik zit nu op een boerencamping net buiten Harderwijk met Celine Dana en de kinders. De stacaravan is van voor de tweede wereld oorlog zeer bijzonder !!!!!
    Het weer. is fantastisch en je vader geniet van zijn rust op de vlierburgweg ,
    Veel liefs jan Gery ,Dana Celine en kinders.